Saturday, September 4, 2010

谁谁谁???

当我心事满得溢出来的时候我该找谁

当我需要肩膀的时候我该找谁

不知道为什么最近总会这样:要哭了,嘴还是微笑着 不是说硬要在别人面前强忍..而是就连自己独自一个人的时候也还是这样 到底为什么啊

能不能让我歇斯底里的哭一次



ps*I dont tell anyone about the way you hold my hand
I dont tell anyone about the things that we have planned
I wont tell anybody how you turn my world around
I wont tell anyone how youe voice is my favorite sound

0 comments:

Post a Comment