Saturday, November 6, 2010

Phew~~~

哎~总算没事了 ><

没事了 没事了~~~~~~~~

不过我今天才知道我真的不会安慰人

哎~什么都不会 每天给人家骂“废人”  是不是该撞墙死了算?zZ

看着小钟 我曾经也有这样的时候

当时也没有发生什么事 只是自己突然觉得身边的人不关心我 不在乎我 才突然这样的

疯了我=.= 自己突然emo

刚才会哭 自己也不知道为什么..=.=

离毕业还有几天 之后就要考SPM了!

啊!!!我除了尖叫 什么都不会=.=

刚刚去看了我明年的星座运势

Scorpio in 2011, is the luckiest sign, seems to be able to copein 2011 after the change and stress. Also all the astrological Scorpio provide a lot of energy and help, Scorpio in 2011, almost no problems encountered difficulties, not only that, all the Scorpio in 2011 in the first half smoothly everything goes wrong, there will be one or two of their most care of things be fulfilled, so Scorpio in 2011, Dongfeng will feel contented in particular.

最好是这样 今年真的是非常不顺的说~

前天阿姨、外婆跌倒...我的手也不知道怎样弄到流血;

昨天练舞的时候 坐着玩iphone 旁边两个在玩跆拳道的东西 打到我的鼻子 当时痛死了

现在还有点黑青 搓鼻子的时候还会痛

衰啊!!!

PS:有时候安慰别人的话更适合用在自己吧???

0 comments:

Post a Comment